سه شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Tue 14 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار سه شنبه ۱۶ دی ۱۳۹۳ ، ساعت ۱۸:۰۵:۰۴

مجری طرح توسعه فاز ١٩ پارس جنوبی خبر داد:
اتمام عملیات لوله‌گذاری دریایی درون میدانی فاز ١٩

باشگاه خبری فراساحل: مجری طرح توسعه فاز ١٩ پارس جنوبی گفت: مراحل اجرا و لوله‌گذاری خط لوله ١٨ اینچ دریایی درون میدانی بخش فراساحل طرح توسعه فاز ١٩ پارس جنوبی به اتمام رسید. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شانا، حمیدرضا مسعودی با بیان این که مراحل اجرا و لوله‌گذاری خط لوله ١٨ اینچ دریایی به منظور ارتباط بین سکوهای تولیدی اصلی  SPD١٩C  به سکوی تولیدی  SPD٢ به اتمام رسید، افزود: عملیات لوله‌گذاری این خط لوله در بخش دریایی برای انتقال گاز تولیدی از سکوی اقماری  SPD٢ این طرح به سکوی  C واقع در آب‌های مرزی خلیج‌فارس با تلاش متخصصان ایرانی اجرا شد.

 وی افزود: در این راستا عملیات اجرایی و لوله‌گذاری خط لوله دیگر درون میدانی فاز ١٩ پارس جنوبی به منظور اتصال و امکان انتقال گاز سکوی اقماری  SPD١٩B  به سکوی اصلی  SPD١٩A  با استقرار شناور لوله‌گذار در موقعیت جدید آغاز شد. مسعودی طول این دو رشته خط لوله را ١٤ کیلومتر عنوان کرد و گفت: تمامی مراحل طراحی و مهندسی،‌ اجرای پوشش بتنی، نصب و اجرای عملیات لوله‌گذاری و سامانه حفاظت در برابر خوردگی این خطوط مطابق استانداردهای معتبر جهانی در صنایع نفت و گاز و با تکیه بر توان فنی و مهندسی داخلی به انجام رسیده است. مجری طرح توسعه فاز ١٩ پارس جنوبی یادآور شد: پیش از این، ‌لوله‌گذاری خطوط اول و دوم ٣٢ اینچ انتقال گاز و خطوط ٤ اینچ انتقال گلایکول بین سکوهای اصلی بخش فراساحل به تاسیسات پالایشگاه خشکی جمعا به طول ٢٢٨ کیلومتر به پایان رسیده است.



  کد خبر : 231
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :